Wednesday, February 16, 2011

~ MarketinG ~


kol 3 pm Februari 16 2011 .
Midterm marketing .

hanya beberapa jam lagi untuk midterm paper Priciple Of Marketing BPTP 1043 .
tapi aku still tak tido lagi . dah la class berjalan sprt biasa . jap lg aku ade class lecture account kol9-11. pastu leture business statistic lak kol11-1.
lpas tu ade paper marketing sperti y tertera kat ats tu =.=

aku tak tido lagi kali ni bukan insomnia , tapi sebab gara-gara study last minute .
=.=''
teruk kan . bukan aku tanak study awal-awal .
aku lupa . hahaha . aku ingatkan paper Marketing start minggu depan .

lepas makan semalam , bukan terus start study , maen CS jap . bunuh terrorist . wahahahha .
amek mood utk study la . bukan saje-saje maen taw . hahaha .
laen orang laen cara cari mood .
=)

tadi aku da abis khatam 4 chapter Principle Of Marketing .
1 chapter aku skip . Chapter 4 .
tapi aku xlah skip terus . skip subtopic jek . da x larat woo ..
mata da jadi camni da o.0
effect 2 saket ali cafe . wahahahaha

k la . aku da tak larat . mau tido da .
wish me luck in midterm exam ni =)
terima kasih pada yang sudi baca 
=)


p/s : paeh , lepas ni jgan study last minute lagi oke =)

No comments:

Post a Comment