Friday, May 20, 2011

job anyone ?

salam 1Malaysia ^^,v
da lama tak hapdet . malas . idea ade , tp malas . 
malam ni rajin sikit .
sebelum tu :



well , as we all know (cewah speaking) kini hampir kebanyakan Uni2 dan Kolej2 kt Malaysia ni 
dah start cuti sem .
aku cuti 4 bulan . dok kt umah baru 2 minggu tapi~
sumpah dah start bosan .

bila da cuti lama , of cos la nak x nak kene keje gak .
semalam , aku baru hantar borang apply keje . tempatnya :

Watsons

sebelum ni ingat nak keje kt kedai kompter , tp bila aku da pegi , da kne kebas kt orang dh .
haishh .

aku harap2 sangat dapat keje tu . please la .


wish me luck supaya dapat keje tu . aku da tak tahan dok umah tak buat ape .
sekian . t aku hapdate lg . ngah pikir balik pe username singing box tuh . nak tukar lagu .

Selamat bercuti & Selamat bekerja 




4 comments:

  1. wah pasti segak begaya law ang keje watson tu huhu..qud luck..moga dapat..

    ReplyDelete
  2. hahha . tq mai . ang camne ?? da sihat ?? sori aku lambat taw sal ko eksiden ari tu ...

    ReplyDelete
  3. emm x pe..aku dah mkin shat..tgu nk sembuh..tp muka aku la yg truk..dah laen huhu..sob3

    ReplyDelete