Monday, June 20, 2011

tampamu , siapalah aku ~

haluu~ (wave)
selamat bertandang kembali :)
terima kasih kerana setia dan sudi menjejak ke tempura ini ..
sebelum ni nak aje update , tapi kemalasan menguasai diri ini . keFRUSTsan dalam pencarian kerja still lagi mengelilingi diri ni .
dah merata aku cari . usha sana usha sini . tetapi hampa =.=''
ok lah . done frust bout kerja .

entry ni khas utk insan y amat special dlm hidup aku .
CHE ZAHARI BIN CHE ALI .
insan y amt bermakna dalam hidup aku .
Abi ,Selamat Hari Bapa .
tampa Abi , siapalah Ez ini .

Abi bekerja keras demi mencari sesuap nasi utk keluarga .
xkan terbalas jasa Abi & Umy sekalipon anak2 Umy Abi beri kereta besar , rumah besar .
memang tidak akan terbalas ...

ye aku taw semalam lg hari bapa .
tp x slah kan aku post ari ni . 
sebab bagi aku , setiap hari adalah Hari Ibu & Hari Bapa :D

Akan ku berusaha utk berjaya seperti Abi .
sekian terima kasih .


No comments:

Post a Comment