Sunday, January 30, 2011

Home Sweet Home


yeay~
Alhamdulillah aku selamat sampai di negeri tumpah darah ku awal 8.30AM td .
12 jam setengah je pon dalam bus td . xla SIKSA sngt . ade la ckit2 .
sampai jek kt KB aku trus call membe aku . ckp y aku da smpai .
aku gtaw r die y aku tungu die kat kfc . leh aku on9 jap .

saat berganti minit berganti jam .
kol 10.30AM baru dorang sampai . nasib baek datang naek kete .
lau x abs la lencun dek hujan rintik-rintik air bergelora .
ahahaha

sampai je kat rumah yang tercinta , aku unpack barang .
then membe aku dtg jap . mintak tlong isi upu bagi lepasan diploma .
lepas setel keje die , kami lepak kat pantai jap .
angin bertiup 'sepoi-sepoi bahasa' membawa kedinginan yang menusuk sehingga tulang rusuk .
tapi still x dapat menandingi kedinginan di Melaka . cam haram pnya sejuk :p

lepas lepak2 , makan2 keropok , bebola ikan , ketam , udang n bagai ,
balik la . ape lagi an . xkn la nk tido kat kedai tu . hahahhaa
selesai solat zohor , aku hampir2 da memejam kan mata. (bajet nk qada tido)
abi sruh g hntar beliau kt workshop . amik kete beliau .

dengan kepala tingtong , ngantok , lapa blik , aku drive la bawak abi n umy turut skali .
aku drop off abi kt workshop . umy blik skali ngan aku . masa otw balik , umy ajak g beli rojak .
aku order rojak ayam . best =)
otw balik tu , jalan jamm bagai nak rak .
agak sama gak r ngan KL .
aku paling x suke jamm !!

ok . aku da x taw nak tulis pe .
jap g mau g makan satay lak ngan membe2 .
yeay~
thanks sebab sudi baca 
=)

2 comments: