Saturday, January 29, 2011

balik kampung =)


balik kampung =)
ho yeay~
malam ni 29 Januari 2011 , aku akan balik kampung .
bus e-Budaya . naek kt Melaka Sentral . depature kol 8PM .
perjalanan selama kira2 10@11 jam dari Melaka ke Kelantan . =.=''

ye . pinggang aku bakal patah lak kali ni dek perjalan yang jauh gilak .
aku sebenarnya lebih rela drive sendiri drpd naek bus . sbb aku bleh brenti bla2 masa jek yang aku mau . =)
dok dalam bus amat la bosan . dah la aku lpa bwang dtg handfree ari tu .
kalau x bleh gak dgr lagu . tapi phone da nazak , batery cepat flat .

aku harap sempat sampai la sblom batery phone aku flat sbb bila da sampai mau roger mmbe aku .
aku xnak naek bus @ teksi bila da smpai nanti .kat kelantan xde komuter , lrt n sbg nya oke .
lagi pon aku da lma x naek bus dalam bandar .
so , itu salah satu sbb lg knpa aku xnak naek bus . kang x smpai lak umah aku .

parents aku xdapat nk amik aku bila aku da sampai nanti .
ye . umy da gtau masa aku call ari tu sbb smua keje .
so tepaksa la aku mntak tolong ajis dtg amek aku .
ngan moto je la . pagi2 lagi da merempit .

skang ni mind da kat kelantan da . rindu tol kt family =)
okeh . aku mengalami writers block kejap . hahaha
da oke da ..
hehehe

masa cuti ni aku nak spend masa aku sepenuhnya ngan aktiviti2 berfaedah . xnak rempit2 =)
ade orang marah saya rempit2 . saya nak bawak moto pelan2 je k . 40km/h . bleh kan ? 
hahahahah
barang2 da packing . tapi sikit je la  aku bawak balik . cuti seminggu je kot .
bagi la 2 minggu =)
nanti bleh r tgk ade post kat FB 
"waaaa..baru 3 hari kat umah da bosan"
itulah realiti . bila da cuti nak blik tempat study . tapi masa kat tempat study , nak cuti plak =.=''

ok la . aku rasa sampai sini saja untuk kali ni .
doakan aku semoga aku selamat sampai di kampung halam tercinta .
akhir kata , Gong Xi Fa Choi dan happy holiday semua .
(^^,)v

No comments:

Post a Comment