Friday, January 28, 2011

happY belated BirthdaY liL siS !! part 2 =)

hari ni da ramai budak2 balik kampung halam masing-masing .
hostel mula da lengang . sunyi je hostel ni . hiruk pikuk budak budak jerit jerit suda hampir tidak kedengaran .
cewah . ayat skema tol . wakakaka . hari ni aku home alone again .
budak2 ni g mancing . aku x follow sebab xde helmet spare .
helmet aku x bawak lagi . lepas raya cina aku bwak . bkan stakat helmet , ngan moto skali aku bwak .
k aku tipu . hahaha . moto aku pos pas raya cina la =)

entry kali ni sambungan yang
happY belated BirthdaY liL siS !!
kali ni part 2 yang bersertakan gmbar2..hehehe

mangsa
21 tahun pada 24 januari lalu =)

tukang tepung hari tu

sarah saa'din (sis)

gambar2 laen





aku kene tepung gak ?
impossible but possible .
aku pon kene gak . tapi malam tu aku x snap gmbar aku kne tpung .
yang ni masa bday datul ari tu .

ye . rambut aku abs kene tepung .
aku rasa sampai sini jek dlu untuk kali ni . esok aku hapdate lagi =)
cepat la esok . saya mau balik kelate =)


1 comment: