Sunday, January 23, 2011

itdakimasu :)

muuaaahahahahha...jom makan..tapi bukan makan nasi or other food stuff lah..makan blog aku nih..is it even possible ??hahaha...aku tgk header blog aku pon aku rasa lapar..ish3..kene kontrol da nafsu makan aku ni..makan makan and makan je aku skang ni..tapi x besar2 gak..keding jek..nak kata aku makan  x baca bismillah , aku baca..maybe metabolisma body aku tinggi..so , makanan yang aku makan cepat digest..hehehe..

tadi aku masuk pagi Geng Blogger kat FB..then follow blog tu..tgk blog2 dorang kemain lg..lawa siot..bla ntah blog aku nak sampai tahap tu..aku pon baru je start ber-Bloging nih..memang baru yang amat..xsampai stahun pon lg..hehehe..so , aku ni newbie @ noob lg ..sifu2 alam blog ajar @ tgur2 la mane yang patot spya aku bleh improve lg blog aku ni :)

and skang aku da cam lbih kurang sebahagian dari geng2 bloggers la ..hahahah..bangga lak ase..kikikiki...tapi bnyak lgi aku kne blaja...blog aku still simple...maklom la..orang baru lgi kan..nak tag orang pon aku x reti lagi..hahaha...ape lagi eh ?? tetiba ase cam xde ape lak nak melalut malam ni..biase nya tangan x nak bernti type..writers block kot??hahaha..ntah la..aku pon xtaw..

malam ni sampai sini saja kot...ngantok sangat da kot.. =.=''
k la..akhir kata , selamat membaca blog aku ni , n thanks a lot kpd follower2 tegar aku selama ini yang sudi membaca lalutan aku ..aku heart korang..
selamat malam :)

1 comment:

  1. hehehe. blog simple lagi best. tak berat. tak suka blog yg byk sgt widget, berat dan loading lambat gilos. adeiii. tension.

    ReplyDelete