Saturday, January 22, 2011

ketaksuban


aku ni kadang2 mudah taksub kat sumething .
bila da taksub tu , minda aku ni mudah terpengaruh sikit .
hahahahha .
especially jika taksb ngan movie @ drama ,
mind aku akn cepat tol terpengaruh .
tapi bukan terpengaruh bab2 yang x elok okeh .
pengaruh yang aku ckap ni contohnya ; pemikiran , emo , etc .
jika dlu taksub ngan anime One Piece ,
skang taksub ngan drama 1 Litre Of Tears lak .
sedih tol.

sampaikan wallpaper lapy aku pon ade poster drama nih .
nah gambir utk tatapan semua :)


hahaha .
bukan tu jek . lagu belog nih pon OST citer ni gak .
aku siap donlod kat EMPATshared lg :p
LOL

tapi malam ni aku tido sorang2 jek kat umah .
kenapa ??
refer previous post . hehehehee
lagi seminggu nak balik Chinese New Year .
mau kasi tenang Mr Brain of mine sikit .
and Mr Heart also .
yeah~
its still hurt .

tadi aku melawat member2 XPDT KMPk kt BB(bukit beruang ok , not bkit bintang) :p
mereka adalah fong & botak(room8 aku masa mtrik) .
ok bila dapat sembang2 ngan dorang .
aku story my prob ngan dorang n dorang paham .
dorang sendiri pon cakap : ala . pasal bende kecik je pon .
yeah~
dorang pon setuju ngan aku .
2 tahun kenal . 1 tahun betol2 rapat . mcam family sendiri .
memang kenal ati budi masing2 .
dah2 . aku malas nk layan feeling emo ni lg .
tapi my conscience yang halang aku wat demikian .
aish . payah tol . aku xnak simpan dendam . n i'm not . cewah . speaking kot . LMAO
ni yang aku malas nk type ni . rse nak brentii tp tngan x lak brenti2 type .
haish . ok la . 6t SAYA hapdate lagi . ok . dats it .

~ FULL STOP ~

1 comment: